Warunki świadczenia usług
Regulamin sklepu internetowego Darily Underwear
§1. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy **Darily Underwear** (dalej: „Sklep”) prowadzony jest przez firmę Bud-Tech Wiktoria Piotrowska NIP 9671431335 przy ul. Waliców 11/u13 w Warszawie.
2. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, płatności, dostawy oraz reklamacji i zwrotów.
3. Dokonanie zakupu w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
§2. Asortyment
1. Sklep oferuje produkty takie jak bielizna, bielizna nocna oraz body.
2. Wszystkie produkty są nowe, wolne od wad oraz sprzedawane zgodnie z polskim prawem.
§3. Składanie zamówień
1. Zamówienia w Sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej dostępnej 24/7.
2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych kontaktowych w celu realizacji zamówienia.
3. Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłane jest na adres e-mail podany przez klienta.
§4. Płatności
1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a. Przelew bankowy.
b. Płatność online za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności.
c. Płatność przy odbiorze (za pobraniem).
2. Ceny podane na stronie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
§5. Dostawa
1. Dostawa zamówień odbywa się za pośrednictwem:
a. Firm kurierskich.
b. Paczkomatów.
c. Odbioru osobistego.
2. Koszty dostawy są doliczane do zamówienia w zależności od wybranej metody dostawy i są wyświetlane podczas składania zamówienia.
3. Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 2 do 7 dni roboczych.
§6. Zwroty i wymiana towaru
1. Zgodnie z obowiązującym prawem, klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
2. Zwrotowi lub wymianie nie podlegają:
a. Bielizna (majtki i biustonosze).
b. Odzież nosząca znamiona użytkowania.
3. Koszty zwrotu towaru ponosi klient, chyba że zwrot wynika z błędu Sklepu.
4. Zwroty należy przesłać na adres ul. Niemcewicza 17/11, 02-306 Warszawa.
§7. Reklamacje
1. W przypadku stwierdzenia wady towaru klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail darilyunderwear.pl@gmial.com lub drogą pisemną na adres Sklepu.
3. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
§8. Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych klientów jest właściciel Sklepu.
2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień, obsługi zwrotów, reklamacji oraz celów marketingowych, jeśli klient wyrazi na to zgodę.
3. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych.
§9. Postanowienia końcowe
1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu klienci będą informowani na stronie Sklepu.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.